#Tjenestevilkår

DETTE ER HVA VI FORVENTER AV DEG

Vilkår og betingelser for endring og avbestilling

Fullt fleksible reservasjonsregler

Vilkår for avbestilling og endring: Gjester som har fullt fleksible reservasjoner, har rett til å avbestille eller endre reservasjonen uten å bli straffet økonomisk, forutsatt at slike endringer meddeles hotellet senest 24 timer før planlagt innsjekkingstidspunkt. For å avbestille eller endre reservasjonen din, vennligst kontakt vår reservasjonsavdeling på reception@canyonhotell.no med bookingreferansenummeret ditt.

Retningslinjer for ikke-refunderbare reservasjoner

Endring av reservasjonsdatoer: Gjester som har valgt ikke-refunderbare reservasjoner, har rett til å endre bestillingsdatoene inntil én uke før den opprinnelig planlagte innsjekkingen. Dersom de endrede datoene medfører en høyere pris, er gjesten ansvarlig for betaling av prisdifferansen. For å be om endring av reservasjonsdatoer, vennligst kontakt vårt reservasjonsteam på reception@canyonhotell.no med ditt bookingreferansenummer og ønskede nye datoer.

Vilkår for avbestilling: Vi gjør oppmerksom på at ikke-refunderbare reservasjoner ikke kan avbestilles. Vi oppfordrer derfor våre gjester til å vurdere reiseplanene sine nøye før de fullfører bestillingen.

Prisjusteringer: Ved forespørsel om endring av dato, og hvis de nye datoene som velges er underlagt en høyere pris enn den opprinnelige bestillingen, må gjesten betale prisforskjellen. Tilleggsavgiften beregnes på grunnlag av prisen som gjelder for de nye datoene på tidspunktet for endringsforespørselen.

Gruppereservasjoner

Alle endringer og avbestillinger må gjøres ved å sende en e-post til reception@canyonhotell.no.

For gruppereservasjoner (mer enn 4 rom) gjelder andre vilkår. Ta kontakt med oss hvis du trenger mer informasjon.

Forpliktelser og ansvar for Canyon Hotells gjester

Avtaler om hotellromreservasjoner er bindende for begge parter.
En booking er bindende når den er bekreftet og du har mottatt en bookingreferanse. Denne kan gis muntlig, skriftlig eller gjennom bookingsystemet. Ved bestilling må du oppgi navn, adresse, e-postadresse, ankomst- og avreisetidspunkt samt forhåndsbetaling. Gjestene er forpliktet til å oppgi korrekt kontaktinformasjon når de bestiller. Det er viktig at du oppgir e-postadresse og telefonnummer, siden det er nødvendig for at du skal kunne motta bestillingsbekreftelsen (via e-post) og nøkkelkoden (via SMS) på innsjekkingsdagen.
Nøkkelkoden du får på ankomstdagen, er gyldig frem til den avtalte utsjekkingsdatoen. Etter kl. 12.00 på utsjekkingsdatoen vil nøkkelkoden ikke lenger fungere.

For å bestille rom på Canyon Hotell må du være minst 18 år. Du som booker rom til en mindreårig er ansvarlig uavhengig av om du bor sammen med den mindreårige på rommet eller ikke.
Mindreårige under 18 år kan ikke bo på rommet uten foreldrenes ansvar, og tillatelsesskjemaet er ikke gyldig. Av sikkerhetsmessige årsaker tillater vi kun våre ansatte og innsjekkede gjester å oppholde seg på våre hotellrom og andre reserverte lokaler.

Det er ikke tillatt å gi andre enn den eller de som er registrert som gjest(er) på rommet, tilgang med nøkkelkode.

Under oppholdet er gjestene forpliktet til å overholde hotellets og myndighetenes regler og bestemmelser.

Hotellets gjester og andre som besøker hotellet må ikke utsette andre hotellgjester eller personer som bor i nærheten for forstyrrelser, uro eller fare. Gjester som ikke overholder disse forpliktelsene, kan bortvises fra hotellet uten krav på noen form for kompensasjon. Hvis det oppstår hendelser, må gjesten(e) betale en bot på opptil 5000,- NOK.

Hotellets gjester er juridisk og økonomisk ansvarlige for enhver skade de, med eller uten forsett, måtte påføre hotellet eller skade de måtte påføre en tredjepart, inkludert, men ikke begrenset til, ødeleggelse av eiendom eller fjerning av eiendom fra hotellet uten tillatelse.

Røyking er ikke tillatt på hotellet. Røyking på rommene eller i gangene vil utløse brannalarmen. Alle kostnader knyttet til en slik utløsning av brannalarmen eller skader på rommet vil bli belastet den/de som har forårsaket dette, eller kontaktpersonen knyttet til bestillingen av rommet.

Hotellets forpliktelser og ansvar

Dersom hotellet, av årsaker som ligger utenfor hotellets kontroll, ikke er i stand til å tilby gjesten et rom som han eller hun allerede har bestilt og betalt for, har hotellet rett til å tilby gjesten(e) overnatting på et annet lokalt hotell uten ekstra kostnad. Hotellet er forpliktet til å informere den aktuelle gjesten om slike endringer og arrangementer uten forsinkelse.

Hotellrommene rengjøres daglig, med mindre gjestene velger å gjøre en positiv innsats for miljøet ved å være Arctic Green Guest, og derfor henger opp "Green Guest"-skiltet.

I henhold til norsk lovgivning er hotellet ansvarlig for sine gjester og deres eiendeler, men kun i den grad eventuelle skader skyldes forsett eller uaktsomhet fra hotellets ansatte. Dersom en gjest ønsker å påberope seg slik forsett eller uaktsomhet fra hotellets ansatte, må gjesten bevise dette i hvert enkelt tilfelle.

Dersom en gjest ønsker at hotellet skal ta et større ansvar for hans eller hennes verdisaker, kan han eller hun be om at hotellet tar imot disse til oppbevaring. Hotellet har rett til å avslå en slik forespørsel.

For din egen sikkerhet

Legg alltid merke til hvor nødutgangene, alarmknappene og brannslukningsapparatene er plassert. Sjekk informasjonen på baksiden av hotellromsdøren. Les også vår "Quick Info" som er innrammet på rommet ditt.

Sidetittelen din